ЖОСПАР Кіріспе 1 С++ графикалық мүмкіндіктері 1.1 Компьютер экрандағы нүктелердің координаталары 1.2 Бейнемен жұмыс 1.3 Экрандық обьект 2 Анимация құру 2.1 Функция графигін тұрғызу 2.2 Экрандағы қозғалысты бейнелеу 3 Динамикалық айнымалының көмегімен фигуралардың бейнелерін қалыптастыру және орын ауыстыру 3.1 Мәтіннің орнын ауыстыру 3.2 Экрандық обьектілердің орнын ауыстыру 3.3 Координат құрылымының алмасуы 3.4 Бейнебетпен жұмыс Қорытынды Пайдаланылған әдебиеттер тізімі Жазылған жылы 2008, көлемі: 1 - инт, 14 - шрифт, 29 бет